Warunki handlowe

Ogólne Warunki Handlowe spółki SPACE 3D s.r.o.

(dalej jako „OWH“ lub „warunki handlowe“)

"Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedający jest zobowiązany do wystawienia pokwitowania na nabywcę. Jest on również zobowiązany do zarejestrowania przychody otrzymane od Online podatkowej; w przypadku awarii technicznej, a następnie w ciągu 48 godzin. "

zawarte zgodnie z ustawą nr 89/2012 Dz.U., czeskiego Kodeksu cywilnego, w obowiązującym brzmieniu

1. Podstawowe pojęcia
2. Postanowienia wstępne
3. Umowa kupna
4. Zasady i warunki usługi sklepu internetowego
5. Dostawa towaru
6. Przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego
7. Odpowiedzialność za wady (reklamacja, rozbieżność z Umową kupna), prawo do odszkodowania
8. Warunki płatności
9. Postanowienia końcowe

1.    Podstawowe pojęcia
1.1.         
Płatność przelewem bankowym to forma zapłaty za dokonany zakup w formie przelewu na numer konta bankowego, które podane zostało na fakturze wystawionej przez Sprzedającego.
1.2.         
Sklep internetowy to sklep prowadzony przez Sprzedającego na stronie internetowej www.antonio.eu ; za pośrednictwem tegoż sklepu Sprzedający oferuje produkty i usługi przeznaczone na sprzedaż bliżej niesprecyzowanym podmiotom.
1.3.         
Cena kupna to cena Towaru, określona w Umowie kupna.
1.4.         
Umowa kupna jest potwierdzeniem ze strony Sprzedającego, że przyjął od Kupującego Zamówienie; Sprzedający potwierdzi przyjęcie Zamówienia zgodnie z artykułem 3.1. OWH.
1.5.         
Kupujący jest przedsiębiorcą, który od Sprzedającego nabywa Towary w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej związanej z kupowanymi produktami czy usługami. Stosunek prawny między Kupującym a Sprzedającym regulują niniejsze Ogólne Warunki Handlowe w takim zakresie, w jakim go dotyczą, a także ustawa nr 89/2012 Dz.U., czeskiego Kodeksu cywilnego w obowiązującym brzmieniu.
1.6.         
Zamówienie to propozycja cząstkowej Umowy kupna, którą (i) Kupujący przesyła Sprzedającemu za pośrednictwem sklepu internetowego, (ii) Kupujący wysyła Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxu. W Zamówieniu dochodzi do określenia, jaki Towar ma być przedmiotem Umowy kupna, a także ustalenia warunków zakupu.
1.7.         
Ramowa umowa kupna jest Umową kupna zawartą między Kupującym a Sprzedającym za pośrednictwem sklepu internetowego, e-mailu czy faxu lub osobiście. Umowa taka reguluje prawa i obowiązki Sprzedającego i Kupującego, zwłaszcza w zakresie regularnie się powtarzających cząstkowych Zamówień, ustalając stałe warunki dostawy i płatności.
1.8.
Umowa kupna jest umową zawartą między Sprzedającym a Kupującym za pośrednictwem e-mailu, faxu lub tradycyjnej korespondencji pocztowej, ewentualnie osobiście. Umowa reguluje prawa i obowiązki obu stron podczas realizacji jednorazowych Zamówień. Taka Umowa kupna może być zastąpiona wystawionym w formie pisemnej i potwierdzonym Zamówieniem.
1.9.
Warunki zakupu w sklepie internetowym to zbiór warunków regulujących sprzedaż Towarów za pośrednictwem sklepu; ich aktualna wersja dostępna jest na stronie internetowej www.antonio.eu .
1.10.
Sprzedający lub SPACE 3D s.r.o. jest firmą handlową z siedzibą w Masarykova 45, Ústí nad Labem, 400 01, Republika Czeska. Firma zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym Sądu Okręgowego w Usti nad Labem, sekcja C, File 36981, Regon: 01934074, NIP: CZ01934074.
1.11.
Reklamacja to prawo Kupującego stosowane wobec Sprzedającego i dotyczące usunięcia Wad (jakości i/lub ilości) Towaru dostarczonego Kupującemu na podstawie zawartej Umowy kupna, zgodnie z Regulaminem reklamacji.
1.12.
Regulamin reklamacji jest zbiorem warunków, które regulują postępowanie podczas rozpatrywania reklamacji Kupujących i dotyczących zakupionego Towaru. Regulamin jest Aneksem nr 1 do niniejszych OWH.
1.13.
Usługa sklepu internetowego to funkcje, z których korzystać można w sklepie Sprzedającego.
1.14.
Strony umowy lub Strony to ogólna nazwa obejmująca Kupującego i Sprzedającego.
1.15.
Dane to informacje o Kupującym, których Kupujący udziela Sprzedającemu, rejestrując się w sklepie internetowym.
1.16.
Wada to niezgodność Towaru (w kwestii jakości i/lub ilości) dostarczonego Kupującemu na podstawie zawartej Umowy kupna bądź wystawionego i potwierdzonego przez Sprzedającego Zamówienia ze specyfikacją Towaru podanego w tychże dokumentach. Wyróżnia się wady widoczne albo ukryte.
1.17.
Rozpatrzenie reklamacji jest procesem oceny Formularza reklamacji i stanu Towaru, którego owa reklamacja dotyczy, przez Sprzedającego. Następnie Sprzedający poinformuje Kupującego, czy reklamacja została uznana. W przypadku odpowiedzi odmownej, Sprzedający wyjaśni, dlaczego reklamacji nie uznał, zaś w razie uznania reklamacji zaproponuje rozwiązanie zgodne z Regulaminem reklamacji.
1.18.
Formularz reklamacji to dokument, w którym Kupujący informuje Sprzedającego o rozbieżnościach (jakościowych i/albo ilościowych) między Towarem dostarczonym na podstawie zawartej Umowy kupna a Towarem, który jest przedmiotem Umowy kupna, gdzie został szczegółowo opisany. Przekazanie tychże informacji musi być zgodne w sposobie i formie z Regulaminem reklamacji.
1.19.
Towar to produkty i/albo usługi, które Sprzedający oferuje za pośrednictwem swojego sklepu internetowego bliżej niesprecyzowanym Kupującym.

2.  Postanowienia wstępne
2.1.          
Niniejsze warunki handlowe określają wzajemne prawa i obowiązki Sprzedającego i Kupującego podczas dokonywania zakupu i sprzedaży Towarów za pomocą środków komunikacji elektronicznej, czyli sklepu internetowego, e-maili bądź fax-u. Kwestie nieujęte w OWH regulują odpowiednie przepisy ustawy nr 89/2012 Dz.U., czeskiego Kodeksu cywilnego w obowiązującym brzmieniu.
2.2.          
W przypadku sprzecznych interpretacji przepisów zawartych w pisemnej Umowie kupna i OWH, postanowienia zawarte w pisemnej Umowie kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami OWH.
2.3.          
E-shop umożliwia wszystkim Kupującym nabycie Towarów zgodnie z aktualną ofertą udostępnioną na stronie internetowej sklepu.

3.     Umowa kupna
3.1.         
Umowa kupna zostaje zawarta w momencie (i) doręczenia potwierdzenia Zamówienia Kupującemu bądź telefonicznego sprawdzenia i potwierdzenia Zamówienia zgodnie z artykułem 4.4 i 4.5 OWH; lub (ii) doręczenia potwierdzenia Zamówienia Kupującemu na jego adres e-mail czy numer faxu; lub (iii) potwierdzenia przez Sprzedającego Zamówienia Kupującego w formie kontaktu telefonicznego (jeżeli konkretny Kupujący otrzymał od Sprzedającego zgodę na dokonywanie Zamówień telefonicznych). Od tego momentu Kupującego i Sprzedającego dotyczą prawa i obowiązki wynikające z Umowy kupna. Od chwili zawarcia Umowy kupna Kupującego obowiązują postanowienia OWH.
3.2.          
Przed złożeniem Zamówienia Kupujący został  poinformowany o zasadach obowiązywania OWH i Regulaminu reklamacji. Zawierając Umowę kupna, potwierdza, iż zapoznał się z niniejszymi OWH i akceptuje je. Owe OWH są nieodłączną częścią zawartej Umowy kupna.
3.3.          
Umowa kupna – wraz z OWH, które są jej częścią – zawierana jest zgodnie z przepisami czeskiego prawa, jeżeli nie sprzeciwia się to przepisom prawnym obowiązującym w kraju Kupującego; zawierana jest ponadto w języku zgodnym z krajem pochodzenia Kupującego lub w uzgodnionej wersji językowej. Pisemna Umowa kupna będzie archiwizowana przez Sprzedającego w celu zadbania o zrealizowanie jej postanowień i nie zostanie udostępniona osobom trzecim. Informacje o poszczególnych krokach prowadzących do zawarcia Umowy kupna wynikają z procesu zamawiania w sklepie internetowym www.antonio.eu . Przed wysłaniem Zamówienia Kupujący ma możliwość sprawdzenia go i wprowadzenia ewentualnych zmian. Niniejsze OWH dostępne są na stronie internetowej sklepu www.antonio.eu , dzięki czemu możliwa jest ich archiwizacja i Kupujący ma do nich dostęp.

4.     Zasady i warunki świadczenia usługi sklepu internetowego
4.1.          
Sklep internetowy działa zgodnie z odpowiednimi warunkami sklepu internetowego w ich aktualnym brzmieniu, które dostępne są na stronie www.antonio.eu , a także z ogólnie obowiązującymi w Republice Czeskiej przepisami prawnymi.
4.2.         
Kupujący składa Zamówienie na stronie sklepu za pośrednictwem sieci Internet.
4.3.          
W przypadku, że potencjalny Kupujący nie spełni warunków sklepu internetowego, co jest niezbędne do zakupu Towarów w tym sklepie, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, Sprzedający nie przyjmie go i nie jest zobowiązany do poinformowania potencjalnego Kupującego składającego Zamówienie o zaistniałej sytuacji.
4.4.          
Po wysłaniu Zamówienia i przyjęciu go przez sklep internetowy, Kupujący otrzyma automatycznie wygenerowane potwierdzenie. Do przyjęcia Zamówienia i tym samym zawarcia Umowy kupna między Sprzedającym a Kupującym, dochodzi w momencie doręczenia Kupującemu owego potwierdzenia. Do momentu przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego, Zamówienie traktowane jest jako propozycja zawarcia Umowy kupna.
4.5.          
W przypadku, że nie uda się doręczyć Kupującemu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zgodnie z artykułem 4.4 OWH, Sprzedający potwierdzi Zamówienie faxem lub wiadomością SMS, wykorzystując dane kontaktowe podane przez Kupującego.
4.6.          
Jeżeli nie uda się Zamówienia złożonego przez Kupującego potwierdzić w sposób podany w artykułach 4.4 i 4.5, Sprzedający może Zamówienie anulować, zaś Kupujący nie będzie miał prawa do odszkodowania. Sprzedający nie jest zobowiązany do poinformowania Kupującego o anulowaniu Zamówienia.

5.     Dostawa Towaru
5.1.          
Dostawę Towaru do Kupującego zapewnia Sprzedający. Odbywa się ona za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich. Towary dostarczane są na adres podany przez Kupującego w Zamówieniu, wyłącznie w dni robocze, od 8:00 do 18:00.
5.2.         
Cena dostawy zgodna jest z aktualnym cennikiem, dostępnym na stronie internetowej www.antonio.eu .
5.3.          
Towar najczęściej dostarczany jest do Kupującego następnego dnia roboczego po zawarciu Umowy kupna lub potwierdzeniu cząstkowego pisemnego Zamówienia; możliwe jest też dostarczenie następnego dnia roboczego po dotarciu do magazynu Towaru, którego w momencie zawierania Umowy nie było w magazynie Sprzedającego. Postanowienia te obowiązują, chyba że Kupujący otrzyma od Sprzedającego inną informację. Towar dostarczany jest do Kupującego wyłącznie na istniejące adresy. W sytuacji, kiedy doszło do jakichkolwiek zmian lub uzupełnień w Zamówieniu, która została potwierdzona przez Sprzedającego, termin dostawy w dniach – wskazany w powyższych zdaniach – zaczyna być liczony od początku.
5.4.          
Towar może zostać dostarczony do Kupującego w terminie późniejszym niż podano w artykule 5.4. Może się tak stać z powodu działania siły wyższej lub z przyczyn, które nie zaistniały z winy Sprzedającego i na których konsekwencje nie miał wpływu. Sprzedający może odstąpić od zawartej Umowy kupna, jeżeli Towaru wskazanego w Umowie nie dostarczono mu i niemożliwe okazało się wyprodukowanie tegoż Towaru. W takiej sytuacji Sprzedający i Kupujący muszą uzgodnić, czy Kupujący otrzyma podobny Towar o identycznej jakości, parametrach itd. lub Umowa kupna ma wygasnąć, a Strony umowy w tej sytuacji zwróciłyby sobie wzajemnie już pokryte zobowiązania. O wydłużeniu  terminu dostawy Towaru czy konieczności zawarcia porozumienia w kwestii dostawy podobnego Towaru, wraz z niezbędnymi warunkami związanymi z dostarczeniem i zgodą Kupującego bądź decyzją o odstąpieniu od Umowy, Sprzedający poinformuje Kupującego bez zbędnej zwłoki.
5.5.          
Jeżeli Kupujący nie odbierze Towaru z powodów leżących po jego stronie (np. nieobecność – w uzgodnionym terminie – osoby wskazanej przez Kupującego), Sprzedający jeszcze raz, za pośrednictwem firmy kurierskiej, spróbuje dostarczyć Towar. Po ponownej, zakończonej niepowodzeniem próbie dostarczenia Towaru Kupującemu, Sprzedający ma prawo do (i) odstąpienia od Umowy kupna; i/albo magazynowania czy umieszczenia Towaru u osoby trzeciej na koszt Kupującego, przy czym w takim przypadku Sprzedający może domagać się zwrotu kosztów, jakie poniósł w wyniku magazynowania czy umieszczenia Towaru. W powyższych sytuacjach momentem doręczenia Towaru jest moment ponownej próby dostarczenia.
5.6.          
Sprzedający ma prawo do zwrotu kosztów poniesionych na przygotowanie, próby dostarczenia, odstąpienie lub magazynowanie Towaru, co podano w artykule 5.6 OWH. Chodzi zwłaszcza o zwrot kosztów za opłatę logistyczną w wysokości 25% ceny Towaru, co najmniej jednak 37,00 zł  bez VAT.
5.7.          
Podczas wypełniania Zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania właściwych i prawdziwych danych. W razie niespełnienia tego wymogu Kupujący ponosi odpowiedzialność za szkodę spowodowaną Sprzedającemu w wyniku tychże działań.
Za Towar Kupujący zapłaci zgodnie z warunkami płatności podanymi w artykule 8.2 OWH.
5.8.          
Odstąpienie od Umowy kupna lub anulowanie Zamówienia ze strony Kupującego możliwe jest tylko do tego momentu, kiedy Sprzedający nie rozpoczął procesu ekspedycji Towaru.
5.10.
Kupujący ma prawo do zwrotu nieuszkodzonego Towaru na własny koszt, w terminie do 14 dni od dostarczenia Towaru. W przypadku zwrotu nieuszkodzonego Towaru, Kupujący musi zwrócić także wszystkie dobra uzyskane dzięki zakupieniu zwracanego produktu, czyli np. różne prezenty związane z Towarem, zniżki ilościowe, zniżki na dostawę itp. W tego rodzaju zwrocie Kupujący potwierdzi Sprzedającemu, że Towar nie ma żadnych wad. 
5.11. 
Ryzyko powstania szkody dotyczącej Towaru przechodzi na Kupującego w momencie odbioru Towaru od kuriera. W razie wyraźnie uszkodzonego opakowania, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia, wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej, „Zgłoszenia szkody“.

6.     Przetwarzanie danych przez Sprzedającego
6.1.          
Kupujący wyraża zgodę na to, aby Sprzedający przetwarzał jego dane osobowe podane w związku z zamawianiem Towaru; celem jest przetwarzanie danych i wysyłanie ofert promocyjnych w sklepie internetowym.
6.2.          
Podczas rejestracji Kupujący podaje następujące dane:
i.          Imię i nazwisko / Nazwa firmy
ii.         Pełny adres miejsca prowadzenia działalności gospodarczej lub siedziby firmy
iii.         Jeśli Kupujący chce, by Towar został dostarczony na inny adres niż ten, który podał wyżej, może dodatkowo wpisać adres korespondencyjny
iv.        Regon, ewentualnie NIP
v.         Numer konta bankowego
vi.        E-mail, numer telefonu, ewentualnie fax
Dane te są niezbędne do identyfikacji podmiotu jako Kupującego. Sprzedający korzysta z tych danych w celu zrealizowania Zamówienia i kontaktowania się z Kupującym. Dane pozwolą Sprzedającemu przeprowadzić niezbędne transakcje finansowe, wystawić fakturę, ewentualnie zidentyfikować płatność dokonaną przelewem bankowym przez Kupującego. Dane są zabezpieczone i przechowywane w bazie danych, nie są przekazywane osobom trzecim. Kupujący zobowiązuje się do powiadomienia Sprzedającego o zmianach w danych osobowych, w terminie do 7 dni od wejścia w życie zmiany; najpóźniej zgłoszenia dokonać można w pierwszym Zamówieniu dokonanym po owej zmianie. Jeśli Kupujący nie poda danych dotyczących zmiany w rejestrze podatników VAT, będzie musiał zapłacić karę umowną w wysokości 758,00  zł bez VAT, niezwłocznie po wyjściu na jaw tej kwestii.
6.3.          
Jeżeli Kupujący zdecyduje się zrezygnować z rejestracji, powinien skontaktować się ze Sprzedającym, wysyłając e-mail na adres info@antonio.eu . Rejestracja Kupującego zostanie usunięta.
6.4.          
W przypadku, że Kupujący będzie się domagał usunięcia swojego adresu e-mail z bazy danych, powinien wysłać prośbę na adres poczty elektronicznej Sprzedającego info@antonio.eu . Adres e-mail zostanie usunięty.

7.     Odpowiedzialność za wady (reklamacja, rozbieżność z Umową kupna), prawo do odszkodowania
7.1.      
Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Sprzedającego o wszelkich wadach towaru. Widoczne wady Kupujący zgłasza pisemnie zgodnie z wymaganiami zawartymi w Regulaminie reklamacyjnym Sprzedającego, najpóźniej w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty powstania obowiązku podatkowego, a jednocześnie Kupujący przesyła niniejszy protokół wraz z towarem, którego dotyczy reklamacja, Sprzedającemu z wnioskiem o rozpatrzenie reklamacji. Wady ukryte najpóźniej w ciągu 6 miesięcy od daty powstania obowiązku podatkowego. Dostarczenie niewłaściwej ilości sztuk lub rodzaju Towaru należy Sprzedającemu zgłosić pisemnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty powstania obowiązku podatkowego. Towar musi zostać zwrócony Sprzedającemu w ustalonym wcześniej terminie. W przypadku opóźnienia zwrotu towaru roszczenia gwarancyjne nie będą uznawane.
7.2.          
Powodem reklamacji nie mogą być wymiary, gramatura i/albo kurczliwość Towaru dostarczonego na podstawie Umowy kupna, kiedy rozbieżność z Umową kupna wynosi ± 5% wartości podanej w Umowie kupna, zaś w przypadku kolorów lub farbowania różnica może wynosić 2 stopnie na skali szarości.
7.3.          
Sprzedający zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację Kupującego – włącznie z fachową oceną wady, która jest przedmiotem reklamacji – w terminie do 30 dni roboczych od dnia doręczenia formularza reklamacji i reklamowanego Towaru Sprzedającemu, chyba że Sprzedający i Kupujący uzgodnili inne rozwiązanie.
7.4.          
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady w przypadku, kiedy:
(i)     Kupujący wiedział o nich przed odbiorem lub, biorąc pod uwagę okoliczności zawarcia Umowy kupna, wiedzieć musiał;
(ii)    Kupujący sam przyczynił się do powstania wad, ewentualnie wady zostały spowodowane przez osoby, za które Kupujący jest odpowiedzialny, bądź też osoby wskazane przez Kupującego do wykonywania zadań wynikających z Umowy kupna;
(iii)    Chodzi o Towar, który był przeceniony  i jako taki właśnie (szczególnie objęty rabatem lub kupiony na wyprzedaży czy w promocji marketingowej) został zaoferowany przez Sprzedającego do sprzedaży; i/albo
(iv)   Chodzi o Towar, którego Kupujący już używał i nie ma pewności, czy wada mogła pojawić się w wyniku niewłaściwego użytkowania lub w inny sposób.
7.5.          
Sprzedający nie odpowiada za jakiekolwiek szkody, które Kupującemu spowodował wadliwy Towar lub w związku z dostarczeniem wadliwego Towaru.
7.6.          
Pozostałe warunki reklamacji i praw wynikających z zaistnienia wad regulują postanowienia Regulaminu reklamacji. W przypadku różnych zmian praw i obowiązków mających wpływ na proces reklamacji, zawartych w OWH i Regulaminie reklamacji, decydują zmiany wprowadzone w Regulaminie reklamacji.

8.     Warunki płatności
8.1.          
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen. O obowiązujących cenach Sprzedający poinformuje Kupującego przed potwierdzeniem Zamówienia; Kupujący pisemnie potwierdzi, iż zapoznał się z nowymi cenami i akceptuje je. Ceny te zależą od rodzaju rejestracji i od cen obowiązujących w momencie złożenia Zamówienia.
8.2.          
Za zamówiony Towar płaci się gotówką w walucie czeskiej (Kč) tylko w przypadku odbioru osobistego w magazynie Sprzedającego, oraz za pobraniem lub przelewem bankowym w terminie i zgodnie z warunkami ustalonymi w Umowie kupna. Opłatę administracyjną za odbiór za pobraniem Kupujący uiści w momencie przekazania mu Towaru, wysokość opłaty podana jest na stronie internetowej Sprzedającego pod adresem www.antonio.eu .
8.3.          
Uiszczenie ceny następuje w dniu odbioru kwoty przez Sprzedającego lub w dniu zapłaty za Towar za pobraniem bądź w dniu wpłynięcia środków finansowych na konto Sprzedającego. W celu właściwej identyfikacji płatności dokonywanej przelewem bankowym Kupujący zobowiązany jest do podawania numeru faktury
8.4.          
W razie zwłoki wynoszącej 3 dni robocze po terminie do zapłaty, Sprzedający poinformuje Kupującego o owej zwłoce, wysyłając mu I Upomnienie w formie e-mailu. Jeśli zwłoka ze strony Kupującego trwa 10-ty dzień po terminie płatności, Sprzedający wezwie Kupującego do uiszczenia kwoty, którą ten jest dłużny, kontaktując się z nim za pomocą poczty elektronicznej czy tradycyjnej, wysyłając dokument o nazwie „II Upomnienie – Wezwanie do zapłaty długu“. Jeżeli Kupujący nie zapłaci Sprzedającemu nawet 20-ego dnia po terminie płatności, Sprzedający wyśle Kupującemu, w formie listu poleconego, „III Upomnienie – wezwanie do zapłaty długu – Ostatniej próby pojednania“. Opłata administracyjna za wystawienie i wysłanie „Ostatniej próby pojednania“ wynosi 33,00 zł i Kupujący powinien zapłacić tę kwotę Sprzedającemu do 3 dni od doręczenia „Ostatniej próby pojednania“.
8.5.         
W przypadku niewywiązania się z płatności, Sprzedawca jest uprawniony do żądania zapłaty od Kupującego kar umownych za zwłokę w wysokości 0,05% dziennie z kwoty pozostającej do zapłaty, za każdy dzień zwłoki. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty odsetek za zwłokę w ciągu 3 dni roboczych od dnia doręczenia wezwania do zapłaty odsetek za zwłokę przez Sprzedającego

9.     Postanowienia końcowe

9.1.          
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany firmy kurierskiej i/albo parametrów sklepu internetowego. O jednostronnych zmianach, które mają wpływ na cenę świadczonych usług, Sprzedający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Kupującego. Formą poinformowania może być wysłanie powiadomienia pocztą elektroniczną lub upublicznienie na stronie internetowej www.antonio.eu .
9.2.          
Sprzedający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub tymczasowego bądź trwałego uniemożliwienia Kupującemu korzystania ze sklepu internetowego.
9.3.          
Strony umowy uzgodniły, że ewentualne spory związane ze stosunkiem prawnym powstałym w momencie zawarcia Umowy kupna, której częścią są OWH, albo w związku z Umową, jakich nie udało się rozwiązać na drodze negocjacji i ugody, rozstrzygane będą – zgodnie z zasadami postępowania cywilnego – przez czeskie sądy, konkretnie przez Sąd Rejonowy w Ústí nad Labem.
9.4.          
OWH wchodzą w życie 01.07.2015. Od momentu wejścia w życie nowej wersji OWH, przestają obowiązywać wszystkie wcześniejsze.

 

Team Antonio

info@antonio.pl